BESTE KANDIDAAT-LEERLING

Over enkele maanden zet je een grote stap in je jonge leven. Directie, leerkrachten en opvoeders van de VMS staan klaar om jou daarbij te helpen. Samen met jou overbruggen we de overgang van lagere naar middelbare school. Daarbij staan studiemethode en studiebegeleiding centraal. Vóór de herfstvakantie weet elke leerling dat planning, herhaling en regelmaat heel belangrijk zijn. Tussentijdse evaluaties, maandrapporten en oudercontacten helpen de leerlingen verder op de goede weg. ‘Deskundig begeleiden’ staat echter niet voor betuttelen. Zelfstandig kunnen werken als je na zes jaar de VMS verlaat op weg naar nog grotere studie-uitdagingen, dat is ons streefdoel.

KLIK OP DE ONDERSTAANDE AFBEELDING OM DE SCHOOLBROCHURE TE BEKIJKEN OF KLIK HIER.