• Vernieuwing gebouwen Arme Klarenstraat: nieuwe vaklokalen voor aardrijkskunde, geschiedenis, fysica, biologie en chemie.
  • Eén taallabo om vreemde talen in te oefenen.
  • Negen klaslokalen voor de eerstejaars in de Blekerijstraat.
  • Nieuw sanitair complex met 25 wc’s op de gelijkvloerse verdieping en douches en nieuwe kleedkamers op het niveau van de gymzaal.
  • Ingebruikname van de volledig gerenoveerde site ‘Steenkapperij’: drie ruime vaklokalen voor muzikale opvoeding, plastische opvoeding en technologische opvoeding. Hier bevinden zich ook het onthaal, het secretariaat en de kantoren van de directie.
  • Overdekte en afgesloten fietsenbergplaats.
  • In het schooljaar 2015-2016 startte de bouw van de nieuwe sporthal. Op 1 september 2016 namen we deze nieuwe infrastructuur met drie sportvelden in gebruik (de prefabklassen op de Wallenparking maakten plaats voor de nieuwe sporthal).
  • In het schooljaar 2017-2018 vond de bouw plaats van een overdekt gedeelte op de nieuwe speelplaats.
  • In september 2023 kunnen we een nieuw gebouw in gebruik nemen met zes nieuwe klaslokalen.